hirdetés
Blogolj!

Elérhetetlen a Budapest Bank internetbankja

Dorogi László

Kedd délelőtt óta nem tudják elérni a Budapest Bank ügyfelei a pénzintézet internetbankját. Tavaly már volt egy több napos leállás a banknál, de az tervezett projekt volt.

Fotó: Világgazdaság

Az mfor.hu számolt be arról, hogy az állami tulajdonban lévő pénzintézet ügyfelei kedd délelőtt óta nem tudják használni a bank online felületét. A visszajelzések szerint az internetes banki felület belépő oldala még megjelenik, ám az azonosítás után a felhasználók szembesülnek a problémával:

"Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Mobil Internetbank Alkalmazás és a Budapest Internetbank szolgáltatás pillanatnyilag nem elérhető."

Ami még furcsábbá teszi az ügyet, hogy a bank telefonos ügyfélszolgálata sem tud érdemi információkkal szolgálni a leállásról, az ügyfelek csupán egy protokoll szöveget kapnak bejelentéseikre válaszul, miszerint a bank munkatársai dolgoznak a hiba mielőbbi elhárításán.

Tavaly október végén már volt egy több napos leállás a banknál - számol be az mfor.hu - ám az akkor tervezett projekt volt, a pénzintézet ugyanis akkor vezette be új kártyarendszerét. Akkor sem az internetbank, sem a mobilapplikáció, sem az SMS-ügyintézés, sem az Üzleti Terminál nem volt elérhető, de nem lehetett utalást indítani és fogadni sem, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak korlátozott ügyekben tudott segíteni.

Címkék: bank, budapest bank
https://bankespenzugyek.blogstar.hu/./pages/bankespenzugyek/contents/blog/67679/pics/lead_800x600.jpg
bank,budapest bank
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?